Drömjobbet

Att skapa blogg  när man tillhör den så kallade sociala medier generationen känns som ganska givet. Det är bloggar hit, instagram dit och twitter i mitten av allt ihop. Så att ännu en ung tjej sitter här bakom dator skärmen och skriver sitt första inlägg tror jag inte kommer direkt som en chock för många. Men chockad eller ej, här sitter jag nu och skriver. Så jag ska nu fösöka mig på det oorginella och göra det till något orginellt. Kalla mig galen. Men det är mitt mål. Att presentera mig själv vore väll nu vara på sin plats, som ni kanske förstår av titeln är mitt namn Henny, jag är 18 år fyllda och mina dagar förgylls med allt mellan himmel och jord. Jag älskar att laga mat, jag är även en väldigt kreativ person så att måla och rita kommer högt upp på min topplista av saker jag älskar, att spendera mycket tid med min familj vore en lögn om jag sa att det vore något annat än det jag älskar mest på hela jorden, och sedan har vi det där med drömjobbet, jag har det där jobbet som nog är det dom allra flesta småflickor drömmer om. Det där jobbet som vårt samhälle älskar att hata på. Det där jobbet som drar upp flest diskussioner om hur vi ser på kvinnors kroppar. det där jobbet. Modell. Ja, det var lite om mig själv och även en liten amuse bouche på vad ni som går in och läser min blogg kommer att få se. Jag hoppas att ni som kommer gå in och läsa min blogg gillar den lika mycket som jag gillar att skriva den. Vi ses;
 
 
Mode, Personligt | baka, diskussioner, fotografi, foton, kläder, mat, mode, modell, måla, personligt, resa, shopping, teckna | |
Upp